Verhalenmaker

Page 6 of 6 Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6

View previous topic View next topic Go down

Re: Verhalenmaker

Post by Jeroen on Mon Jun 06, 2016 7:19 pm

Waar een zebra heeft liggen ronken. Daar zou geen leeuw naast willen bevallen, maar de egel wil dat allemaal vernietigen. Zo gaan de legioenen van een Baviaan ten onder: een scheve leider kan immers moeilijk recht plassen. Daarom lag hij te plassen.
Jeroen
Senior
Senior

View user profile

Back to top Go down

Post by Kelly on Thu Jun 09, 2016 10:45 pm

Waar een zebra heeft liggen ronken. Daar zou geen leeuw naast willen bevallen, maar de egel wil dat allemaal vernietigen. Zo gaan de legioenen van een Baviaan ten onder: een scheve leider kan immers moeilijk recht plassen. Daarom lag hij te plassen. Tijdens het plassen,
Kelly
Senior
Senior

View user profile

Back to top Go down

Post by Robin on Sat Jun 11, 2016 8:26 am

Waar een zebra heeft liggen ronken. Daar zou geen leeuw naast willen bevallen, maar de egel wil dat allemaal vernietigen. Zo gaan de legioenen van een Baviaan ten onder: een scheve leider kan immers moeilijk recht plassen. Daarom lag hij te plassen. Tijdens het plassen, moest hij poepen
Robin
Senior
Senior

View user profile http://robinenkelly.go-forum.net

Back to top Go down

Post by Kelly on Sat Jun 11, 2016 9:14 pm

Waar een zebra heeft liggen ronken. Daar zou geen leeuw naast willen bevallen, maar de egel wil dat allemaal vernietigen. Zo gaan de legioenen van een Baviaan ten onder: een scheve leider kan immers moeilijk recht plassen. Daarom lag hij te plassen. Tijdens het plassen, moest hij poepen, daarom belde hij
Kelly
Senior
Senior

View user profile

Back to top Go down

Post by Jeroen on Tue Jun 14, 2016 11:35 am

Waar een zebra heeft liggen ronken. Daar zou geen leeuw naast willen bevallen, maar de egel wil dat allemaal vernietigen. Zo gaan de legioenen van een Baviaan ten onder: een scheve leider kan immers moeilijk recht plassen. Daarom lag hij te plassen. Tijdens het plassen, moest hij poepen, daarom belde hij zijn moeder op.
Jeroen
Senior
Senior

View user profile

Back to top Go down

Post by Robin on Wed Jun 15, 2016 12:45 pm

Waar een zebra heeft liggen ronken. Daar zou geen leeuw naast willen bevallen, maar de egel wil dat allemaal vernietigen. Zo gaan de legioenen van een Baviaan ten onder: een scheve leider kan immers moeilijk recht plassen. Daarom lag hij te plassen. Tijdens het plassen, moest hij poepen, daarom belde hij zijn moeder op. "Waarom kan ik
Robin
Senior
Senior

Back to top Go down

Post by Jasmin on Wed Jun 15, 2016 8:08 pm

Waar een zebra heeft liggen ronken. Daar zou geen leeuw naast willen bevallen, maar de egel wil dat allemaal vernietigen. Zo gaan de legioenen van een Baviaan ten onder: een scheve leider kan immers moeilijk recht plassen. Daarom lag hij te plassen. Tijdens het plassen, moest hij poepen, daarom belde hij zijn moeder op. "Waarom kan ik geen dubbele wc
Jasmin
Senior
Senior

View user profile

Back to top Go down

Post by Jeroen on Wed Jun 15, 2016 11:48 pm

Waar een zebra heeft liggen ronken. Daar zou geen leeuw naast willen bevallen, maar de egel wil dat allemaal vernietigen. Zo gaan de legioenen van een Baviaan ten onder: een scheve leider kan immers moeilijk recht plassen. Daarom lag hij te plassen. Tijdens het plassen, moest hij poepen, daarom belde hij zijn moeder op. "Waarom kan ik geen dubbele wc monteren zodat ik
Jeroen
Senior
Senior

View user profile

Back to top Go down

Post by Resi on Mon Jun 20, 2016 8:17 pm

Waar een zebra heeft liggen ronken. Daar zou geen leeuw naast willen bevallen, maar de egel wil dat allemaal vernietigen. Zo gaan de legioenen van een Baviaan ten onder: een scheve leider kan immers moeilijk recht plassen. Daarom lag hij te plassen. Tijdens het plassen, moest hij poepen, daarom belde hij zijn moeder op. "Waarom kan ik geen dubbele wc monteren zodat ik in beide een
Resi
Junior
Junior

View user profile

Back to top Go down

Post by Jasmin on Mon Jun 20, 2016 8:40 pm

Waar een zebra heeft liggen ronken. Daar zou geen leeuw naast willen bevallen, maar de egel wil dat allemaal vernietigen. Zo gaan de legioenen van een Baviaan ten onder: een scheve leider kan immers moeilijk recht plassen. Daarom lag hij te plassen. Tijdens het plassen, moest hij poepen, daarom belde hij zijn moeder op. "Waarom kan ik geen dubbele wc monteren zodat ik in beide een plaspoep oftewel ploep
Jasmin
Senior
Senior

View user profile

Back to top Go down

Post by Robin on Mon Jun 20, 2016 8:42 pm

Waar een zebra heeft liggen ronken. Daar zou geen leeuw naast willen bevallen, maar de egel wil dat allemaal vernietigen. Zo gaan de legioenen van een Baviaan ten onder: een scheve leider kan immers moeilijk recht plassen. Daarom lag hij te plassen. Tijdens het plassen, moest hij poepen, daarom belde hij zijn moeder op. "Waarom kan ik geen dubbele wc monteren zodat ik in beide een plaspoep oftewel ploep pliep ploepoep biep
Robin
Senior
Senior

Back to top Go down

Post by Jasmin on Mon Jun 20, 2016 8:43 pm

Waar een zebra heeft liggen ronken. Daar zou geen leeuw naast willen bevallen, maar de egel wil dat allemaal vernietigen. Zo gaan de legioenen van een Baviaan ten onder: een scheve leider kan immers moeilijk recht plassen. Daarom lag hij te plassen. Tijdens het plassen, moest hij poepen, daarom belde hij zijn moeder op. "Waarom kan ik geen dubbele wc monteren zodat ik in beide een plaspoep oftewel ploep pliep ploepoep biep - mijn geluidjes op
Jasmin
Senior
Senior

View user profile

Back to top Go down

Post by Kelly on Thu Aug 11, 2016 7:15 pm

Waar een zebra heeft liggen ronken. Daar zou geen leeuw naast willen bevallen, maar de egel wil dat allemaal vernietigen. Zo gaan de legioenen van een Baviaan ten onder: een scheve leider kan immers moeilijk recht plassen. Daarom lag hij te plassen. Tijdens het plassen, moest hij poepen, daarom belde hij zijn moeder op. "Waarom kan ik geen dubbele wc monteren zodat ik in beide een plaspoep oftewel ploep pliep ploepoep biep - mijn geluidjes op mijn coole beat -
Kelly
Senior
Senior

View user profile

Back to top Go down

Post by Robin on Sun Aug 14, 2016 9:23 am

Waar een zebra heeft liggen ronken. Daar zou geen leeuw naast willen bevallen, maar de egel wil dat allemaal vernietigen. Zo gaan de legioenen van een Baviaan ten onder: een scheve leider kan immers moeilijk recht plassen. Daarom lag hij te plassen. Tijdens het plassen, moest hij poepen, daarom belde hij zijn moeder op. "Waarom kan ik geen dubbele wc monteren zodat ik in beide een plaspoep oftewel ploep pliep ploepoep biep - mijn geluidjes op mijn coole beat - kan componeren?" Zijn
Robin
Senior
Senior

Back to top Go down

Post by Kelly on Sat Aug 27, 2016 12:56 pm

Waar een zebra heeft liggen ronken. Daar zou geen leeuw naast willen bevallen, maar de egel wil dat allemaal vernietigen. Zo gaan de legioenen van een Baviaan ten onder: een scheve leider kan immers moeilijk recht plassen. Daarom lag hij te plassen. Tijdens het plassen, moest hij poepen, daarom belde hij zijn moeder op. "Waarom kan ik geen dubbele wc monteren zodat ik in beide een plaspoep oftewel ploep pliep ploepoep biep - mijn geluidjes op mijn coole beat - kan componeren?" Zijn moeder moest plassen
Kelly
Senior
Senior

View user profile

Back to top Go down

Post by Robin on Sat Aug 27, 2016 12:58 pm

Waar een zebra heeft liggen ronken. Daar zou geen leeuw naast willen bevallen, maar de egel wil dat allemaal vernietigen. Zo gaan de legioenen van een Baviaan ten onder: een scheve leider kan immers moeilijk recht plassen. Daarom lag hij te plassen. Tijdens het plassen, moest hij poepen, daarom belde hij zijn moeder op. "Waarom kan ik geen dubbele wc monteren zodat ik in beide een plaspoep oftewel ploep pliep ploepoep biep - mijn geluidjes op mijn coole beat - kan componeren?" Zijn moeder moest plassen tijdens het breakdancen
Robin
Senior
Senior

Back to top Go down

Post by Kelly on Sat Aug 27, 2016 1:36 pm

Waar een zebra heeft liggen ronken. Daar zou geen leeuw naast willen bevallen, maar de egel wil dat allemaal vernietigen. Zo gaan de legioenen van een Baviaan ten onder: een scheve leider kan immers moeilijk recht plassen. Daarom lag hij te plassen. Tijdens het plassen, moest hij poepen, daarom belde hij zijn moeder op. "Waarom kan ik geen dubbele wc monteren zodat ik in beide een plaspoep oftewel ploep pliep ploepoep biep - mijn geluidjes op mijn coole beat - kan componeren?" Zijn moeder moest plassen tijdens het breakdancen dus ze moest
Kelly
Senior
Senior

View user profile

Back to top Go down

Post by Jasmin on Wed Sep 07, 2016 10:25 pm

Waar een zebra heeft liggen ronken. Daar zou geen leeuw naast willen bevallen, maar de egel wil dat allemaal vernietigen. Zo gaan de legioenen van een Baviaan ten onder: een scheve leider kan immers moeilijk recht plassen. Daarom lag hij te plassen. Tijdens het plassen, moest hij poepen, daarom belde hij zijn moeder op. "Waarom kan ik geen dubbele wc monteren zodat ik in beide een plaspoep oftewel ploep pliep ploepoep biep - mijn geluidjes op mijn coole beat - kan componeren?" Zijn moeder moest plassen tijdens het breakdancen dus ze moest een ambulance bellen
Jasmin
Senior
Senior

View user profile

Back to top Go down

Post by Robin on Wed Sep 07, 2016 10:28 pm

Waar een zebra heeft liggen ronken. Daar zou geen leeuw naast willen bevallen, maar de egel wil dat allemaal vernietigen. Zo gaan de legioenen van een Baviaan ten onder: een scheve leider kan immers moeilijk recht plassen. Daarom lag hij te plassen. Tijdens het plassen, moest hij poepen, daarom belde hij zijn moeder op. "Waarom kan ik geen dubbele wc monteren zodat ik in beide een plaspoep oftewel ploep pliep ploepoep biep - mijn geluidjes op mijn coole beat - kan componeren?" Zijn moeder moest plassen tijdens het breakdancen dus ze moest een ambulance bellen voor Donald Trump
Robin
Senior
Senior

Back to top Go down

Post by Kelly on Thu Oct 20, 2016 3:32 pm

Waar een zebra heeft liggen ronken. Daar zou geen leeuw naast willen bevallen, maar de egel wil dat allemaal vernietigen. Zo gaan de legioenen van een Baviaan ten onder: een scheve leider kan immers moeilijk recht plassen. Daarom lag hij te plassen. Tijdens het plassen, moest hij poepen, daarom belde hij zijn moeder op. "Waarom kan ik geen dubbele wc monteren zodat ik in beide een plaspoep oftewel ploep pliep ploepoep biep - mijn geluidjes op mijn coole beat - kan componeren?" Zijn moeder moest plassen tijdens het breakdancen dus ze moest een ambulance bellen voor Donald Trump, een stokstaartje en
Kelly
Senior
Senior

View user profile

Back to top Go down

Post by Robin on Sat Oct 22, 2016 8:07 pm

Waar een zebra heeft liggen ronken. Daar zou geen leeuw naast willen bevallen, maar de egel wil dat allemaal vernietigen. Zo gaan de legioenen van een Baviaan ten onder: een scheve leider kan immers moeilijk recht plassen. Daarom lag hij te plassen. Tijdens het plassen, moest hij poepen, daarom belde hij zijn moeder op. "Waarom kan ik geen dubbele wc monteren zodat ik in beide een plaspoep oftewel ploep pliep ploepoep biep - mijn geluidjes op mijn coole beat - kan componeren?" Zijn moeder moest plassen tijdens het breakdancen dus ze moest een ambulance bellen voor Donald Trump, een stokstaartje en een kopje koffie
Robin
Senior
Senior

Back to top Go down

Post by Kelly on Thu Feb 09, 2017 11:08 pm

Waar een zebra heeft liggen ronken. Daar zou geen leeuw naast willen bevallen, maar de egel wil dat allemaal vernietigen. Zo gaan de legioenen van een Baviaan ten onder: een scheve leider kan immers moeilijk recht plassen. Daarom lag hij te plassen. Tijdens het plassen, moest hij poepen, daarom belde hij zijn moeder op. "Waarom kan ik geen dubbele wc monteren zodat ik in beide een plaspoep oftewel ploep pliep ploepoep biep - mijn geluidjes op mijn coole beat - kan componeren?" Zijn moeder moest plassen tijdens het breakdancen dus ze moest een ambulance bellen voor Donald Trump, een stokstaartje en een kopje koffie gingen naar de boerderij
Kelly
Senior
Senior

View user profile

Back to top Go down

Post by Sponsored content

Sponsored content

Back to top Go down

Page 6 of 6 Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6

View previous topic View next topic Back to top