Verhalenmaker

Page 3 of 6 Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6  Next

View previous topic View next topic Go down

Re: Verhalenmaker

Post by Jeroen on Thu Dec 24, 2015 9:24 am

Op een mooie weide in het koude oude boerendorp, liep ze heen, de oude konijnensnaaier. Haar naam was Ali van Aliexpress. Terwijl ze liep over de taaie lap vlees van haar laatste vangst. Er las overal: "Prepare yourself for trouble. And make it double! To protect the world from devastation. To be or not to be dentist." Nooit eerder had ze te veel tandpasta gebruikt, maar dit smaakte als een explosie van zoetzure saus met een snufje stront. Pindakaas en fruitella lag overal. Ogen als rode knikkers onder haar voet. De knikkers schreeuwden: "Wij eten jouw teennagels op"! Dat was de laatste keer dat er kikkers kwaakten. Ali van aliexpress zei: "Heb jij voor een euro wat guldens? Ik wil een spijkerbroek kopen en wat tandpasta erop smeren om hem lekkerder te laten mengen met de groene pindakaas die ik gekweekt in mijn neus. Uiteindelijk kwam ze niet meer bij
Jeroen
Senior
Senior

View user profile

Back to top Go down

Post by Jasmin on Thu Dec 24, 2015 11:53 am

Op een mooie weide in het koude oude boerendorp, liep ze heen, de oude konijnensnaaier. Haar naam was Ali van Aliexpress. Terwijl ze liep over de taaie lap vlees van haar laatste vangst. Er las overal: "Prepare yourself for trouble. And make it double! To protect the world from devastation. To be or not to be dentist." Nooit eerder had ze te veel tandpasta gebruikt, maar dit smaakte als een explosie van zoetzure saus met een snufje stront. Pindakaas en fruitella lag overal. Ogen als rode knikkers onder haar voet. De knikkers schreeuwden: "Wij eten jouw teennagels op"! Dat was de laatste keer dat er kikkers kwaakten. Ali van aliexpress zei: "Heb jij voor een euro wat guldens? Ik wil een spijkerbroek kopen en wat tandpasta erop smeren om hem lekkerder te laten mengen met de groene pindakaas die ik gekweekt in mijn neus. Uiteindelijk kwam ze niet meer bij van het snuiven
Jasmin
Senior
Senior

View user profile

Back to top Go down

Post by Kelly on Thu Dec 24, 2015 2:55 pm

Op een mooie weide in het koude oude boerendorp, liep ze heen, de oude konijnensnaaier. Haar naam was Ali van Aliexpress. Terwijl ze liep over de taaie lap vlees van haar laatste vangst. Er las overal: "Prepare yourself for trouble. And make it double! To protect the world from devastation. To be or not to be dentist." Nooit eerder had ze te veel tandpasta gebruikt, maar dit smaakte als een explosie van zoetzure saus met een snufje stront. Pindakaas en fruitella lag overal. Ogen als rode knikkers onder haar voet. De knikkers schreeuwden: "Wij eten jouw teennagels op"! Dat was de laatste keer dat er kikkers kwaakten. Ali van aliexpress zei: "Heb jij voor een euro wat guldens? Ik wil een spijkerbroek kopen en wat tandpasta erop smeren om hem lekkerder te laten mengen met de groene pindakaas die ik gekweekt in mijn neus. Uiteindelijk kwam ze niet meer bij van het snuiven met een neusaap
Kelly
Senior
Senior

View user profile

Back to top Go down

Post by Jeroen on Fri Dec 25, 2015 10:29 am

Op een mooie weide in het koude oude boerendorp, liep ze heen, de oude konijnensnaaier. Haar naam was Ali van Aliexpress. Terwijl ze liep over de taaie lap vlees van haar laatste vangst. Er las overal: "Prepare yourself for trouble. And make it double! To protect the world from devastation. To be or not to be dentist." Nooit eerder had ze te veel tandpasta gebruikt, maar dit smaakte als een explosie van zoetzure saus met een snufje stront. Pindakaas en fruitella lag overal. Ogen als rode knikkers onder haar voet. De knikkers schreeuwden: "Wij eten jouw teennagels op"! Dat was de laatste keer dat er kikkers kwaakten. Ali van aliexpress zei: "Heb jij voor een euro wat guldens? Ik wil een spijkerbroek kopen en wat tandpasta erop smeren om hem lekkerder te laten mengen met de groene pindakaas die ik gekweekt in mijn neus. Uiteindelijk kwam ze niet meer bij van het snuiven met een neusaap op schoot. Vrolijk
Jeroen
Senior
Senior

View user profile

Back to top Go down

Post by Kelly on Fri Dec 25, 2015 10:47 am

Op een mooie weide in het koude oude boerendorp, liep ze heen, de oude konijnensnaaier. Haar naam was Ali van Aliexpress. Terwijl ze liep over de taaie lap vlees van haar laatste vangst. Er las overal: "Prepare yourself for trouble. And make it double! To protect the world from devastation. To be or not to be dentist." Nooit eerder had ze te veel tandpasta gebruikt, maar dit smaakte als een explosie van zoetzure saus met een snufje stront. Pindakaas en fruitella lag overal. Ogen als rode knikkers onder haar voet. De knikkers schreeuwden: "Wij eten jouw teennagels op"! Dat was de laatste keer dat er kikkers kwaakten. Ali van aliexpress zei: "Heb jij voor een euro wat guldens? Ik wil een spijkerbroek kopen en wat tandpasta erop smeren om hem lekkerder te laten mengen met de groene pindakaas die ik gekweekt in mijn neus. Uiteindelijk kwam ze niet meer bij van het snuiven met een neusaap op schoot. Vrolijk aardbeien weekend allemaal!
Kelly
Senior
Senior

View user profile

Back to top Go down

Post by Jeroen on Fri Dec 25, 2015 11:19 am

Op een mooie weide in het koude oude boerendorp, liep ze heen, de oude konijnensnaaier. Haar naam was Ali van Aliexpress. Terwijl ze liep over de taaie lap vlees van haar laatste vangst. Er las overal: "Prepare yourself for trouble. And make it double! To protect the world from devastation. To be or not to be dentist." Nooit eerder had ze te veel tandpasta gebruikt, maar dit smaakte als een explosie van zoetzure saus met een snufje stront. Pindakaas en fruitella lag overal. Ogen als rode knikkers onder haar voet. De knikkers schreeuwden: "Wij eten jouw teennagels op"! Dat was de laatste keer dat er kikkers kwaakten. Ali van aliexpress zei: "Heb jij voor een euro wat guldens? Ik wil een spijkerbroek kopen en wat tandpasta erop smeren om hem lekkerder te laten mengen met de groene pindakaas die ik gekweekt in mijn neus. Uiteindelijk kwam ze niet meer bij van het snuiven met een neusaap op schoot. Vrolijk aardbeien weekend allemaal! Oh verhip het
Jeroen
Senior
Senior

View user profile

Back to top Go down

Post by Kelly on Fri Dec 25, 2015 11:24 am

Op een mooie weide in het koude oude boerendorp, liep ze heen, de oude konijnensnaaier. Haar naam was Ali van Aliexpress. Terwijl ze liep over de taaie lap vlees van haar laatste vangst. Er las overal: "Prepare yourself for trouble. And make it double! To protect the world from devastation. To be or not to be dentist." Nooit eerder had ze te veel tandpasta gebruikt, maar dit smaakte als een explosie van zoetzure saus met een snufje stront. Pindakaas en fruitella lag overal. Ogen als rode knikkers onder haar voet. De knikkers schreeuwden: "Wij eten jouw teennagels op"! Dat was de laatste keer dat er kikkers kwaakten. Ali van aliexpress zei: "Heb jij voor een euro wat guldens? Ik wil een spijkerbroek kopen en wat tandpasta erop smeren om hem lekkerder te laten mengen met de groene pindakaas die ik gekweekt in mijn neus. Uiteindelijk kwam ze niet meer bij van het snuiven met een neusaap op schoot. Vrolijk aardbeien weekend allemaal! Oh verhip het aardappel weekend stopt!
Kelly
Senior
Senior

View user profile

Back to top Go down

Post by Jeroen on Fri Dec 25, 2015 11:28 am

Op een mooie weide in het koude oude boerendorp, liep ze heen, de oude konijnensnaaier. Haar naam was Ali van Aliexpress. Terwijl ze liep over de taaie lap vlees van haar laatste vangst. Er las overal: "Prepare yourself for trouble. And make it double! To protect the world from devastation. To be or not to be dentist." Nooit eerder had ze te veel tandpasta gebruikt, maar dit smaakte als een explosie van zoetzure saus met een snufje stront. Pindakaas en fruitella lag overal. Ogen als rode knikkers onder haar voet. De knikkers schreeuwden: "Wij eten jouw teennagels op"! Dat was de laatste keer dat er kikkers kwaakten. Ali van aliexpress zei: "Heb jij voor een euro wat guldens? Ik wil een spijkerbroek kopen en wat tandpasta erop smeren om hem lekkerder te laten mengen met de groene pindakaas die ik gekweekt in mijn neus. Uiteindelijk kwam ze niet meer bij van het snuiven met een neusaap op schoot. Vrolijk aardbeien weekend allemaal! Oh verhip het aardappel weekend stopt! En ik ben
Jeroen
Senior
Senior

View user profile

Back to top Go down

Post by Robin on Fri Dec 25, 2015 11:29 am

Op een mooie weide in het koude oude boerendorp, liep ze heen, de oude konijnensnaaier. Haar naam was Ali van Aliexpress. Terwijl ze liep over de taaie lap vlees van haar laatste vangst. Er las overal: "Prepare yourself for trouble. And make it double! To protect the world from devastation. To be or not to be dentist." Nooit eerder had ze te veel tandpasta gebruikt, maar dit smaakte als een explosie van zoetzure saus met een snufje stront. Pindakaas en fruitella lag overal. Ogen als rode knikkers onder haar voet. De knikkers schreeuwden: "Wij eten jouw teennagels op"! Dat was de laatste keer dat er kikkers kwaakten. Ali van aliexpress zei: "Heb jij voor een euro wat guldens? Ik wil een spijkerbroek kopen en wat tandpasta erop smeren om hem lekkerder te laten mengen met de groene pindakaas die ik gekweekt in mijn neus. Uiteindelijk kwam ze niet meer bij van het snuiven met een neusaap op schoot. Vrolijk aardbeien weekend allemaal! Oh verhip het aardappel weekend stopt! En ik ben Superman, niet doorvertellen.
Robin
Senior
Senior

View user profile http://robinenkelly.go-forum.net

Back to top Go down

Post by Jeroen on Fri Dec 25, 2015 11:31 am

Op een mooie weide in het koude oude boerendorp, liep ze heen, de oude konijnensnaaier. Haar naam was Ali van Aliexpress. Terwijl ze liep over de taaie lap vlees van haar laatste vangst. Er las overal: "Prepare yourself for trouble. And make it double! To protect the world from devastation. To be or not to be dentist." Nooit eerder had ze te veel tandpasta gebruikt, maar dit smaakte als een explosie van zoetzure saus met een snufje stront. Pindakaas en fruitella lag overal. Ogen als rode knikkers onder haar voet. De knikkers schreeuwden: "Wij eten jouw teennagels op"! Dat was de laatste keer dat er kikkers kwaakten. Ali van aliexpress zei: "Heb jij voor een euro wat guldens? Ik wil een spijkerbroek kopen en wat tandpasta erop smeren om hem lekkerder te laten mengen met de groene pindakaas die ik gekweekt in mijn neus. Uiteindelijk kwam ze niet meer bij van het snuiven met een neusaap op schoot. Vrolijk aardbeien weekend allemaal! Oh verhip het aardappel weekend stopt! En ik ben Superman, niet doorvertellen. Vertel je het
Jeroen
Senior
Senior

View user profile

Back to top Go down

Post by Kelly on Sat Dec 26, 2015 6:59 pm

Op een mooie weide in het koude oude boerendorp, liep ze heen, de oude konijnensnaaier. Haar naam was Ali van Aliexpress. Terwijl ze liep over de taaie lap vlees van haar laatste vangst. Er las overal: "Prepare yourself for trouble. And make it double! To protect the world from devastation. To be or not to be dentist." Nooit eerder had ze te veel tandpasta gebruikt, maar dit smaakte als een explosie van zoetzure saus met een snufje stront. Pindakaas en fruitella lag overal. Ogen als rode knikkers onder haar voet. De knikkers schreeuwden: "Wij eten jouw teennagels op"! Dat was de laatste keer dat er kikkers kwaakten. Ali van aliexpress zei: "Heb jij voor een euro wat guldens? Ik wil een spijkerbroek kopen en wat tandpasta erop smeren om hem lekkerder te laten mengen met de groene pindakaas die ik gekweekt in mijn neus. Uiteindelijk kwam ze niet meer bij van het snuiven met een neusaap op schoot. Vrolijk aardbeien weekend allemaal! Oh verhip het aardappel weekend stopt! En ik ben Superman, niet doorvertellen. Vertel je het aan Spiderman, dan
Kelly
Senior
Senior

View user profile

Back to top Go down

Post by Jasmin on Sat Dec 26, 2015 11:17 pm

Op een mooie weide in het koude oude boerendorp, liep ze heen, de oude konijnensnaaier. Haar naam was Ali van Aliexpress. Terwijl ze liep over de taaie lap vlees van haar laatste vangst. Er las overal: "Prepare yourself for trouble. And make it double! To protect the world from devastation. To be or not to be dentist." Nooit eerder had ze te veel tandpasta gebruikt, maar dit smaakte als een explosie van zoetzure saus met een snufje stront. Pindakaas en fruitella lag overal. Ogen als rode knikkers onder haar voet. De knikkers schreeuwden: "Wij eten jouw teennagels op"! Dat was de laatste keer dat er kikkers kwaakten. Ali van aliexpress zei: "Heb jij voor een euro wat guldens? Ik wil een spijkerbroek kopen en wat tandpasta erop smeren om hem lekkerder te laten mengen met de groene pindakaas die ik gekweekt in mijn neus. Uiteindelijk kwam ze niet meer bij van het snuiven met een neusaap op schoot. Vrolijk aardbeien weekend allemaal! Oh verhip het aardappel weekend stopt! En ik ben Superman, niet doorvertellen. Vertel je het aan Spiderman, dan koop ik zijn
Jasmin
Senior
Senior

View user profile

Back to top Go down

Post by Jeroen on Sun Dec 27, 2015 11:38 am

Op een mooie weide in het koude oude boerendorp, liep ze heen, de oude konijnensnaaier. Haar naam was Ali van Aliexpress. Terwijl ze liep over de taaie lap vlees van haar laatste vangst. Er las overal: "Prepare yourself for trouble. And make it double! To protect the world from devastation. To be or not to be dentist." Nooit eerder had ze te veel tandpasta gebruikt, maar dit smaakte als een explosie van zoetzure saus met een snufje stront. Pindakaas en fruitella lag overal. Ogen als rode knikkers onder haar voet. De knikkers schreeuwden: "Wij eten jouw teennagels op"! Dat was de laatste keer dat er kikkers kwaakten. Ali van aliexpress zei: "Heb jij voor een euro wat guldens? Ik wil een spijkerbroek kopen en wat tandpasta erop smeren om hem lekkerder te laten mengen met de groene pindakaas die ik gekweekt in mijn neus. Uiteindelijk kwam ze niet meer bij van het snuiven met een neusaap op schoot. Vrolijk aardbeien weekend allemaal! Oh verhip het aardappel weekend stopt! En ik ben Superman, niet doorvertellen. Vertel je het aan Spiderman, dan koop ik zijn onderbroek er niet
Jeroen
Senior
Senior

View user profile

Back to top Go down

Post by Jasmin on Sun Dec 27, 2015 4:38 pm

Op een mooie weide in het koude oude boerendorp, liep ze heen, de oude konijnensnaaier. Haar naam was Ali van Aliexpress. Terwijl ze liep over de taaie lap vlees van haar laatste vangst. Er las overal: "Prepare yourself for trouble. And make it double! To protect the world from devastation. To be or not to be dentist." Nooit eerder had ze te veel tandpasta gebruikt, maar dit smaakte als een explosie van zoetzure saus met een snufje stront. Pindakaas en fruitella lag overal. Ogen als rode knikkers onder haar voet. De knikkers schreeuwden: "Wij eten jouw teennagels op"! Dat was de laatste keer dat er kikkers kwaakten. Ali van aliexpress zei: "Heb jij voor een euro wat guldens? Ik wil een spijkerbroek kopen en wat tandpasta erop smeren om hem lekkerder te laten mengen met de groene pindakaas die ik gekweekt in mijn neus. Uiteindelijk kwam ze niet meer bij van het snuiven met een neusaap op schoot. Vrolijk aardbeien weekend allemaal! Oh verhip het aardappel weekend stopt! En ik ben Superman, niet doorvertellen. Vertel je het aan Spiderman, dan koop ik zijn onderbroek er niet heus. Hoe gaat
Jasmin
Senior
Senior

View user profile

Back to top Go down

Post by Kelly on Mon Dec 28, 2015 3:32 pm

Op een mooie weide in het koude oude boerendorp, liep ze heen, de oude konijnensnaaier. Haar naam was Ali van Aliexpress. Terwijl ze liep over de taaie lap vlees van haar laatste vangst. Er las overal: "Prepare yourself for trouble. And make it double! To protect the world from devastation. To be or not to be dentist." Nooit eerder had ze te veel tandpasta gebruikt, maar dit smaakte als een explosie van zoetzure saus met een snufje stront. Pindakaas en fruitella lag overal. Ogen als rode knikkers onder haar voet. De knikkers schreeuwden: "Wij eten jouw teennagels op"! Dat was de laatste keer dat er kikkers kwaakten. Ali van aliexpress zei: "Heb jij voor een euro wat guldens? Ik wil een spijkerbroek kopen en wat tandpasta erop smeren om hem lekkerder te laten mengen met de groene pindakaas die ik gekweekt in mijn neus. Uiteindelijk kwam ze niet meer bij van het snuiven met een neusaap op schoot. Vrolijk aardbeien weekend allemaal! Oh verhip het aardappel weekend stopt! En ik ben Superman, niet doorvertellen. Vertel je het aan Spiderman, dan koop ik zijn onderbroek er niet heus. Hoe gaat Batman hierop reageren?
Kelly
Senior
Senior

View user profile

Back to top Go down

Post by Jeroen on Mon Dec 28, 2015 6:35 pm

Op een mooie weide in het koude oude boerendorp, liep ze heen, de oude konijnensnaaier. Haar naam was Ali van Aliexpress. Terwijl ze liep over de taaie lap vlees van haar laatste vangst. Er las overal: "Prepare yourself for trouble. And make it double! To protect the world from devastation. To be or not to be dentist." Nooit eerder had ze te veel tandpasta gebruikt, maar dit smaakte als een explosie van zoetzure saus met een snufje stront. Pindakaas en fruitella lag overal. Ogen als rode knikkers onder haar voet. De knikkers schreeuwden: "Wij eten jouw teennagels op"! Dat was de laatste keer dat er kikkers kwaakten. Ali van aliexpress zei: "Heb jij voor een euro wat guldens? Ik wil een spijkerbroek kopen en wat tandpasta erop smeren om hem lekkerder te laten mengen met de groene pindakaas die ik gekweekt in mijn neus. Uiteindelijk kwam ze niet meer bij van het snuiven met een neusaap op schoot. Vrolijk aardbeien weekend allemaal! Oh verhip het aardappel weekend stopt! En ik ben Superman, niet doorvertellen. Vertel je het aan Spiderman, dan koop ik zijn onderbroek er niet heus. Hoe gaat Batman hierop reageren? Batman zei: "Vies
Jeroen
Senior
Senior

View user profile

Back to top Go down

Post by Resi on Tue Dec 29, 2015 9:42 am

Op een mooie weide in het koude oude boerendorp, liep ze heen, de oude konijnensnaaier. Haar naam was Ali van Aliexpress. Terwijl ze liep over de taaie lap vlees van haar laatste vangst. Er las overal: "Prepare yourself for trouble. And make it double! To protect the world from devastation. To be or not to be dentist." Nooit eerder had ze te veel tandpasta gebruikt, maar dit smaakte als een explosie van zoetzure saus met een snufje stront. Pindakaas en fruitella lag overal. Ogen als rode knikkers onder haar voet. De knikkers schreeuwden: "Wij eten jouw teennagels op"! Dat was de laatste keer dat er kikkers kwaakten. Ali van aliexpress zei: "Heb jij voor een euro wat guldens? Ik wil een spijkerbroek kopen en wat tandpasta erop smeren om hem lekkerder te laten mengen met de groene pindakaas die ik gekweekt in mijn neus. Uiteindelijk kwam ze niet meer bij van het snuiven met een neusaap op schoot. Vrolijk aardbeien weekend allemaal! Oh verhip het aardappel weekend stopt! En ik ben Superman, niet doorvertellen. Vertel je het aan Spiderman, dan koop ik zijn onderbroek er niet heus. Hoe gaat Batman hierop reageren? Batman zei: "Vies vind ik anders."
Resi
Junior
Junior

View user profile

Back to top Go down

Post by Kelly on Tue Dec 29, 2015 10:05 am

Op een mooie weide in het koude oude boerendorp, liep ze heen, de oude konijnensnaaier. Haar naam was Ali van Aliexpress. Terwijl ze liep over de taaie lap vlees van haar laatste vangst. Er las overal: "Prepare yourself for trouble. And make it double! To protect the world from devastation. To be or not to be dentist." Nooit eerder had ze te veel tandpasta gebruikt, maar dit smaakte als een explosie van zoetzure saus met een snufje stront. Pindakaas en fruitella lag overal. Ogen als rode knikkers onder haar voet. De knikkers schreeuwden: "Wij eten jouw teennagels op"! Dat was de laatste keer dat er kikkers kwaakten. Ali van aliexpress zei: "Heb jij voor een euro wat guldens? Ik wil een spijkerbroek kopen en wat tandpasta erop smeren om hem lekkerder te laten mengen met de groene pindakaas die ik gekweekt in mijn neus. Uiteindelijk kwam ze niet meer bij van het snuiven met een neusaap op schoot. Vrolijk aardbeien weekend allemaal! Oh verhip het aardappel weekend stopt! En ik ben Superman, niet doorvertellen. Vertel je het aan Spiderman, dan koop ik zijn onderbroek er niet heus. Hoe gaat Batman hierop reageren? Batman zei: "Vies vind ik anders." Dus Superman ging
Kelly
Senior
Senior

View user profile

Back to top Go down

Post by Jeroen on Tue Dec 29, 2015 10:49 am

Op een mooie weide in het koude oude boerendorp, liep ze heen, de oude konijnensnaaier. Haar naam was Ali van Aliexpress. Terwijl ze liep over de taaie lap vlees van haar laatste vangst. Er las overal: "Prepare yourself for trouble. And make it double! To protect the world from devastation. To be or not to be dentist." Nooit eerder had ze te veel tandpasta gebruikt, maar dit smaakte als een explosie van zoetzure saus met een snufje stront. Pindakaas en fruitella lag overal. Ogen als rode knikkers onder haar voet. De knikkers schreeuwden: "Wij eten jouw teennagels op"! Dat was de laatste keer dat er kikkers kwaakten. Ali van aliexpress zei: "Heb jij voor een euro wat guldens? Ik wil een spijkerbroek kopen en wat tandpasta erop smeren om hem lekkerder te laten mengen met de groene pindakaas die ik gekweekt in mijn neus. Uiteindelijk kwam ze niet meer bij van het snuiven met een neusaap op schoot. Vrolijk aardbeien weekend allemaal! Oh verhip het aardappel weekend stopt! En ik ben Superman, niet doorvertellen. Vertel je het aan Spiderman, dan koop ik zijn onderbroek er niet heus. Hoe gaat Batman hierop reageren? Batman zei: "Vies vind ik anders." Dus Superman ging de hula dansen.
Jeroen
Senior
Senior

View user profile

Back to top Go down

Post by Robin on Tue Dec 29, 2015 7:49 pm

Op een mooie weide in het koude oude boerendorp, liep ze heen, de oude konijnensnaaier. Haar naam was Ali van Aliexpress. Terwijl ze liep over de taaie lap vlees van haar laatste vangst. Er las overal: "Prepare yourself for trouble. And make it double! To protect the world from devastation. To be or not to be dentist." Nooit eerder had ze te veel tandpasta gebruikt, maar dit smaakte als een explosie van zoetzure saus met een snufje stront. Pindakaas en fruitella lag overal. Ogen als rode knikkers onder haar voet. De knikkers schreeuwden: "Wij eten jouw teennagels op"! Dat was de laatste keer dat er kikkers kwaakten. Ali van aliexpress zei: "Heb jij voor een euro wat guldens? Ik wil een spijkerbroek kopen en wat tandpasta erop smeren om hem lekkerder te laten mengen met de groene pindakaas die ik gekweekt in mijn neus. Uiteindelijk kwam ze niet meer bij van het snuiven met een neusaap op schoot. Vrolijk aardbeien weekend allemaal! Oh verhip het aardappel weekend stopt! En ik ben Superman, niet doorvertellen. Vertel je het aan Spiderman, dan koop ik zijn onderbroek er niet heus. Hoe gaat Batman hierop reageren? Batman zei: "Vies vind ik anders." Dus Superman ging de hula dansen. Ali werd moe
Robin
Senior
Senior

Back to top Go down

Post by Jasmin on Tue Dec 29, 2015 8:54 pm

Op een mooie weide in het koude oude boerendorp, liep ze heen, de oude konijnensnaaier. Haar naam was Ali van Aliexpress. Terwijl ze liep over de taaie lap vlees van haar laatste vangst. Er las overal: "Prepare yourself for trouble. And make it double! To protect the world from devastation. To be or not to be dentist." Nooit eerder had ze te veel tandpasta gebruikt, maar dit smaakte als een explosie van zoetzure saus met een snufje stront. Pindakaas en fruitella lag overal. Ogen als rode knikkers onder haar voet. De knikkers schreeuwden: "Wij eten jouw teennagels op"! Dat was de laatste keer dat er kikkers kwaakten. Ali van aliexpress zei: "Heb jij voor een euro wat guldens? Ik wil een spijkerbroek kopen en wat tandpasta erop smeren om hem lekkerder te laten mengen met de groene pindakaas die ik gekweekt in mijn neus. Uiteindelijk kwam ze niet meer bij van het snuiven met een neusaap op schoot. Vrolijk aardbeien weekend allemaal! Oh verhip het aardappel weekend stopt! En ik ben Superman, niet doorvertellen. Vertel je het aan Spiderman, dan koop ik zijn onderbroek er niet heus. Hoe gaat Batman hierop reageren? Batman zei: "Vies vind ik anders." Dus Superman ging de hula dansen. Ali werd moe van het springen
Jasmin
Senior
Senior

View user profile

Back to top Go down

Post by Jeroen on Sat Jan 02, 2016 9:36 am

Op een mooie weide in het koude oude boerendorp, liep ze heen, de oude konijnensnaaier. Haar naam was Ali van Aliexpress. Terwijl ze liep over de taaie lap vlees van haar laatste vangst. Er las overal: "Prepare yourself for trouble. And make it double! To protect the world from devastation. To be or not to be dentist." Nooit eerder had ze te veel tandpasta gebruikt, maar dit smaakte als een explosie van zoetzure saus met een snufje stront. Pindakaas en fruitella lag overal. Ogen als rode knikkers onder haar voet. De knikkers schreeuwden: "Wij eten jouw teennagels op"! Dat was de laatste keer dat er kikkers kwaakten. Ali van aliexpress zei: "Heb jij voor een euro wat guldens? Ik wil een spijkerbroek kopen en wat tandpasta erop smeren om hem lekkerder te laten mengen met de groene pindakaas die ik gekweekt in mijn neus. Uiteindelijk kwam ze niet meer bij van het snuiven met een neusaap op schoot. Vrolijk aardbeien weekend allemaal! Oh verhip het aardappel weekend stopt! En ik ben Superman, niet doorvertellen. Vertel je het aan Spiderman, dan koop ik zijn onderbroek er niet heus. Hoe gaat Batman hierop reageren? Batman zei: "Vies vind ik anders." Dus Superman ging de hula dansen. Ali werd moe van het springen en het getrommel.
Jeroen
Senior
Senior

View user profile

Back to top Go down

Post by Jasmin on Sat Jan 02, 2016 11:15 am

Op een mooie weide in het koude oude boerendorp, liep ze heen, de oude konijnensnaaier. Haar naam was Ali van Aliexpress. Terwijl ze liep over de taaie lap vlees van haar laatste vangst. Er las overal: "Prepare yourself for trouble. And make it double! To protect the world from devastation. To be or not to be dentist." Nooit eerder had ze te veel tandpasta gebruikt, maar dit smaakte als een explosie van zoetzure saus met een snufje stront. Pindakaas en fruitella lag overal. Ogen als rode knikkers onder haar voet. De knikkers schreeuwden: "Wij eten jouw teennagels op"! Dat was de laatste keer dat er kikkers kwaakten. Ali van aliexpress zei: "Heb jij voor een euro wat guldens? Ik wil een spijkerbroek kopen en wat tandpasta erop smeren om hem lekkerder te laten mengen met de groene pindakaas die ik gekweekt in mijn neus. Uiteindelijk kwam ze niet meer bij van het snuiven met een neusaap op schoot. Vrolijk aardbeien weekend allemaal! Oh verhip het aardappel weekend stopt! En ik ben Superman, niet doorvertellen. Vertel je het aan Spiderman, dan koop ik zijn onderbroek er niet heus. Hoe gaat Batman hierop reageren? Batman zei: "Vies vind ik anders." Dus Superman ging de hula dansen. Ali werd moe van het springen en het getrommel. Hierdoor moest ze
Jasmin
Senior
Senior

View user profile

Back to top Go down

Post by Jeroen on Sun Jan 03, 2016 2:34 pm

Op een mooie weide in het koude oude boerendorp, liep ze heen, de oude konijnensnaaier. Haar naam was Ali van Aliexpress. Terwijl ze liep over de taaie lap vlees van haar laatste vangst. Er las overal: "Prepare yourself for trouble. And make it double! To protect the world from devastation. To be or not to be dentist." Nooit eerder had ze te veel tandpasta gebruikt, maar dit smaakte als een explosie van zoetzure saus met een snufje stront. Pindakaas en fruitella lag overal. Ogen als rode knikkers onder haar voet. De knikkers schreeuwden: "Wij eten jouw teennagels op"! Dat was de laatste keer dat er kikkers kwaakten. Ali van aliexpress zei: "Heb jij voor een euro wat guldens? Ik wil een spijkerbroek kopen en wat tandpasta erop smeren om hem lekkerder te laten mengen met de groene pindakaas die ik gekweekt in mijn neus. Uiteindelijk kwam ze niet meer bij van het snuiven met een neusaap op schoot. Vrolijk aardbeien weekend allemaal! Oh verhip het aardappel weekend stopt! En ik ben Superman, niet doorvertellen. Vertel je het aan Spiderman, dan koop ik zijn onderbroek er niet heus. Hoe gaat Batman hierop reageren? Batman zei: "Vies vind ik anders." Dus Superman ging de hula dansen. Ali werd moe van het springen en het getrommel. Hierdoor moest ze ondersteboven haar schoenen
Jeroen
Senior
Senior

View user profile

Back to top Go down

Post by Robin on Tue Jan 05, 2016 5:17 pm

Op een mooie weide in het koude oude boerendorp, liep ze heen, de oude konijnensnaaier. Haar naam was Ali van Aliexpress. Terwijl ze liep over de taaie lap vlees van haar laatste vangst. Er las overal: "Prepare yourself for trouble. And make it double! To protect the world from devastation. To be or not to be dentist." Nooit eerder had ze te veel tandpasta gebruikt, maar dit smaakte als een explosie van zoetzure saus met een snufje stront. Pindakaas en fruitella lag overal. Ogen als rode knikkers onder haar voet. De knikkers schreeuwden: "Wij eten jouw teennagels op"! Dat was de laatste keer dat er kikkers kwaakten. Ali van aliexpress zei: "Heb jij voor een euro wat guldens? Ik wil een spijkerbroek kopen en wat tandpasta erop smeren om hem lekkerder te laten mengen met de groene pindakaas die ik gekweekt in mijn neus. Uiteindelijk kwam ze niet meer bij van het snuiven met een neusaap op schoot. Vrolijk aardbeien weekend allemaal! Oh verhip het aardappel weekend stopt! En ik ben Superman, niet doorvertellen. Vertel je het aan Spiderman, dan koop ik zijn onderbroek er niet heus. Hoe gaat Batman hierop reageren? Batman zei: "Vies vind ik anders." Dus Superman ging de hula dansen. Ali werd moe van het springen en het getrommel. Hierdoor moest ze ondersteboven haar schoenen verbranden en drie
Robin
Senior
Senior

Back to top Go down

Post by Sponsored content

Sponsored content

Back to top Go down

Page 3 of 6 Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6  Next

View previous topic View next topic Back to top